Hotel Annabella

Was Ihnen dieses Hotel bietet:
Hoteleigene Parkplätze
Tag und Nacht Empfang
Saunanutzung
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Hotelbeschreibung Hotel Annabella

Rezeptionszeiten: 24 Stunden

Weitere Informationen zum Hotel

The hotel offers free parking lots for cars and coaches. Spa tax is from January 2012 435 HUF/person/night.

Rezeptionszeiten

Jeden Tag 24 Stunden
Renoviert:2005
Erbaut:1968
Check-In-Zeit:14:00
Check-Out-Zeit:11:00
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Adresse

 
Deak F., 8230 Balatonfüred, Ungarn

Entfernungsangaben (km)

Autobahn (M7) 27
Kongresszentrum 4
Tennisplätze 2
Golfplatz (Royal Balaton Golf & Yacht Club) 10
Stadtzentrum (Balatonfüred) 0,95
Bahnhof (Balatonfüred) 2,2
Bahnhof (Balatonfüred) 2,2
Flughafen (Sármellék International Airport (SOB)) 64,05
Flughafen (Győr-Pér International Airport (QGY)) 74,35

Anfahrt

Ausgangspunkt:
Aus Richtung Budapest fahren Sie an der Autobahn M7, biegen Sie auf dem Weg Nr.71. in Balatonfüred bei der ersten Verkehrsampel nach links biegen Sie ein. Am Ende der Strasse, an der rechten Seite finden Sie unser Hotel.

Für HOTEL DE-Gäste

Saunanutzung
Nutzung der Strandliegen während des Aufenthalts
 

Hotelausstattung

  • Doppelzimmer: 389
  • Suiten: 5
  • Appartements: 5
  • Twinzimmer: 211
  • Dreibettzimmer: 149
  • Beauty-Behandlungen
  • Feuermelder
  • Schwimmbad außen
  • Schwimmbad innen
  • Wäscheservice
  • Fahrstuhl
  • Sicherheitspersonal
  • Autovermietung
  • Videoüberwachung Eingänge
  • Ausgewiesener Behindertenparkplatz
  • Tag und Nacht Empfang
  • Schließfächer in der Lobby
  • Spielplatz
  • Garten/Park
  • Kostenloses Internet-Terminal
  • Safe an der Rezeption
  • Wireless LAN im öffentlichen Bereich
  • Videoüberwachung Flure
  • Dachgarten
  • Hoteleigene Parkplätze
  • Busparkplatz am Hotel
  • Videoüberwachung Hotelhalle
  • Empfangshalle (Lobby)
  • Große Hunde gestattet

Zimmerausstattung

  • Radio
  • Badewanne
  • Sat-TV
  • Internationale Nachrichten
  • Pay-TV
  • Fenster zum Öffnen
  • Nichtraucherzimmer
  • Minibar
  • Internet TV
  • Telefon
  • Dusche

Gastronomie

  • Diabetikerkost
  • Vegetarische Kost
  • Bar
  • Cafe/Bistro
  • Außengastronomie
  • Vollwertkost verfügbar
  • Restaurant

Freizeit

  • Sauna
  • Solarium
  • Tischtennis
  • Strandliegen
  • Fahrradverleih
  • Billard
  • Stadtrundfahrt
  • Windsurfen
  • Hairdresser
  • Organisiertes Unterhaltungsprogramm

Akzeptierte Kartenzahlungen

  • AmericanExpress
  • DinersClub
  • MasterCard
  • Visa
 

Lage des Hotels

Deak F., 8230 Balatonfüred, Ungarn
ENTFERNUNGEN
Stadtzentrum 1,2 km
Flughafen 64,05 km
Autobahn 27 km
Bahnhof 2,2 km
 

Hotelbewertungen


Ausschließlich Bewertungen von Gästen

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Über 2 Millionen echte Gästebewertungen


Insgesamt: 2 Bewertungen, davon mit Kommentar: 2 Bewertungen
7,6 / 10
Durchschnittliche Bewertung
aller Hotelgäste
50%
aller Hotelgäste
würden dieses Hotel ihren Freunden empfehlen
Bewertungsfilter:
7,5 / 10
Zimmerqualität
8,5 / 10
Zimmerlautstärke
7,5 / 10
Sauberkeit
8,0 / 10
Sport / Wellnessangebot
9,5 / 10
Preis-Leistungs-Verhältnis
6,5 / 10
Frühstück/Gastronomie
5,5 / 10
Freundlichkeit und Kompetenz des Personals
Anonym
 
5,9 / 10
Mai 2015
"It is in a wonderful spot, which I really love. But what the other People say is true. The Housekeepers do not listen at all or respect privacy at all, and think your room is there private empire. And go on with this current game in Hungary of ostentatiously shouting down the hall at you 20 times a day. tHEY JUST DO NOT LISTEN. Similarly, the Dining Staff, especially the older women think that hospitality is harrassing the guest. And not listening. It is very sad that all of These leftovers from the Communist times, and their new complications ruin this otherwise lovely spot. I did talk to the Management about this. Mr Bognár was helpful and str8 about the Abuse by Diner Staff. The Housekeepers simply did not listen to Management either. I had to call Management 4 times about the Maids, and they said they spoke to them. They just don´t. It started on the very first day, and totally ruined my stay. Mrs CSEH abused me as soon as I sat down my first day for breakfast. And kept on harrassing. Mr Bognár said that he had just told her/them NOT to do precisely that 10 minutes before. She still has not apologized. Clueless. And she then got her gossip Partners to harrass me over the next days, for example Boldogoczki, even on Tuesday and Wednesday, after CSEH did on the Saturday. So that I got sick on the 4th and 5th and 6th days with stress migraines, etc. And the first morning, I talked to the Housemaid about not needing anything: she argued with me: "Maybe you take the sign down in 2 hours".... then I tried to say I would not Need anything on the Sunday. She didn´t listen..... at all... just went away and starting fiddling with plastic bags: when I asked her if she wasn´t interested, she just said " What? Is there a Problem?" and did her formality Dance, which they seem to think is a complete Substitute for Politeness or Doing their Job... or even listening. they are just Passive-Aggressive is all, that is at the heart of this , and attitudes left over. It is a real real shame that they are ruining it. T The Danubius Management did try to take steps, but they have not worked with the ENTRENCHED poor attitudes. And not knowing that they are there FOR the Guests and not the other way round. ie NOTknowing their Job. The Standards of "cleaning" I won´t even go into. An Exception: MOST of the Reception staff were quite OK."
 
"see the other column. Lots there. the other People are right, on the trivago site: to give 71%.Sadly, this is accurate. I have stayed here 3 times, 2009, 2012 and 2015, and the same chronic issues come up. Last time I met many Germans who said they would never come again ( after 25 years of visits) esp. citing the "Fressarena" in the Diner. I won´t either."
 
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Anonym
1 von 3 Besuchern fanden diese Bewertung hilfreich.
9,3 / 10
September 2014
"Sehr guter Service, sehr gutes Essen."
 
"Keine Flops, Preis-Leistung o.k."
 
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