PERSINFORMATIE
Ervaar de zee – hotel.info laat u de populairste hotels voor de zomer in Nederland en Europa zien

Neurenberg, 16 mei 2013 – Strandhotels zijn populair, zowel voor spontane weekendjes weg als lange zomervakanties. Of het nu wit zand, fijne kiezels of badterrassen zijn die uitnodigen tot ontspanning, er is een grote verscheidenheid. De online boekingsportal hotel.info laat u de best beoordeelde hotels met zicht op zee en/of bij het strand in Nederland en Europa zien.

De 10 best beoordeelde strandhotels in Nederland*

8.Hilton Helsinki KalastajatorppaHelsinkiFinland48,8
9.Hotel mOdusVarnaBulgarije48,7
10.Belvedere ResortVrsarKroatië48,6

* Bij een gelijke beoordeling zijn de namen van de hotels op alfabetische volgorde gesorteerd. Er werden alleen hotels met minstens 10 gastenbeoordelingen in aanmerking genomen. Per land is alleen het best beoordeelde badhotel in de internationale toplijst vertegenwoordigd. De beoordelingen in de ranking geven de stand weer op 22 april 2013.

hotel.info

www.hotel.info is een gratis hotelreserveringsservice voor zakelijke en privéklanten. Wereldwijd biedt deze service meer dan 250.000 hotels voor elektronische boeking aan. In vergelijking met andere boekingsmogelijkheden ontvangt de klant die via hotel.info reserveert aanzienlijke prijsvoordelen. Verder geeft hotel.info alle beschikbare kamerprijzen van een hotel weer, zodat de klant altijd de voordeligste resp. meest geschikte kamerprijs kan kiezen. Alle boekingen via hotel.info worden gelijktijdig, veilig en direct aan het betreffende hotel doorgegeven. Dit garandeert de unieke integratie van de eigen reserveringssystemen van het hotel (genaamd CRS resp. PMS) en van het reserveringssysteem myRES van hotel.de onder de uniforme usersinterface van hotel.info.
Met het oog op een ervaringsgebaseerde hotelkeuze kunnen degenen die een hotel zoeken onder hotel.info niet alleen toegang krijgen tot de algemene informatie zoals kamerprijzen en voorzieningen, maar ook tot meer dan 2 miljoen hotelbeoordelingen van hotelgasten uit de hele wereld en kunnen zij hun boekingsbeslissing o.a. ook daarop baseren. In vergelijking met bestaande beoordelingsportalen kan de klant van hotel.info hierbij op 100% ech­te hotelbeoordelingen vertrouwen, want er worden uitsluitend oordelen van boekingsklanten gegeven die kort tevoren ook in het betreffende hotel hebben overnacht. hotel.info - het internationale merk van hotel.de AG - is opgericht om de uitbreiding met buitenlandse merken te versnellen. Voor de acquisitie van nieuwe klanten en hotels in het buitenland zijn al verkooppunten in Groot-Brittannië (Londen), Frankrijk (Parijs), Spanje (Barcelona), Italië (Rome), China (Shanghai), Singapore en Brazilië (São Paulo) geopend. Het grote aandeel internationaal handelende zakenklanten maakt het de onderneming daarbij gemakkelijker tot nieuwe markten toe te treden. Doel is hotel.info wereldwijd als leidende hotelreserveringsservice voor zaken- en privéklanten te vestigen.

Perscontact:

Sebastian Meyer
hotel.info
Hugo-Junkers-Straße 15-17
90411 Nürnberg
Duitsland
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Fax: +49-(0)911-59832-11
E-mail: presse@hotel.info
URL: www.hotel.info

Het aantal sterren is gebaseerd op informatie van de hotels zelf en op ervaringen van hotel.de en hotel.de-klanten. Raadpleeg voor meer informatie de Algemene voorwaarden.